• Інтернет-магазин
    0
  • Карта якості води
  • Про компанію
  • Партнерам
  • Споживачам

29 років виробляємо фільтри для очищення води та продаємо їх в понад 60 країн світу

Способи оплати

Оплату можна здійснити в будь-який зручний для вас спосіб:

Способи доставки

Доставка по Києву

  • Кур’єром служби доставки Нова пошта по Києву та передмістю — 90 грн

    Доставка здійснюється протягом 3 днів. Безкоштовно при замовленні від 500 грн (окрім солі)

  • Самовивіз

    Ви можете забрати свою покупку в одному із фірмових магазинів (переглянути адреси найближчих магазинів можна тут).

  • Відділення Нової пошти — 70 грн

    Доставка до найближчого відділення Нової пошти. Безкоштовно при замовленні від 250 грн (окрім солі)

  • Кур’єром до дверей

    Доставка двері-двері по Україні здійснюється за тарифами служб доставки.

Доставка таблетованої солі здійснюється від 5 мішків за тарифом: 600 грн. Додатково оплачується виїзд за межі Києва – 10 грн/км.

Доставка по Україні

Відправка по Україні здійснюється на наступний день після оформлення замовлення.
Відправка замовлень, які були оформлені в суботу та неділю, відбувається в понеділок.

Строки доставки

Доставка по Україні здійснюється кур’єрською службою Нова Пошта

  • Відділення Нової пошти — 70 грн

    Доставка до найближчого відділення Нової Пошти. Безкоштовно при замовленні від 250 грн (окрім солі)

  • Кур’єром до дверей

    Доставка двері-двері по Україні здійснюється за тарифами служб доставки.

Доставка таблетованої солі здійснюється за тарифом Нової Пошти.

Самовивіз

Самовивіз можливий за попереднього замовлення згідно з графіком роботи магазинів.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Покупець має право на обмін товару з урахуванням положень законодавства про підстави і переліку товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

Якщо покупець має намір повернути товар, таке повернення здійснюється з урахуванням правил і умов перевізника або кур'єра, що діють на території України або на території іншої країни відповідно до місця здійснення отримання товару.

У разі наявності хоча б одного недоліка товару при отриманні, покупець зобов'язаний зафіксувати його в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний покупцем і особою, яка здійснила доставку товару або продавцем. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1 (одного) дня покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника продавця відповідального за оформлення замовлення на товар) про виявлені недоліки і домовитися про заміну товару.

В разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання покупцем товару в належному стані - без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.