Швидкий темп розвитку технологій завжди сприяв покращенню та вдосконаленню обладнання для очищення води виробництва компанії Ecosoft. Саме завдяки внутрішнім змінам, процесам виробництва, автоматизації роботи з клієнтами, оптимізації маркетингу та продажів, надання послуг і технічної підтримки, останні роки супроводжують компанію щорічним стабільним приростом у 20-25%.
Зі зростанням попиту збільшується й навантаження на всі ланки: від виробництва до продажу товарів. На цьому етапі постало питання про пошук та впровадження ERP-системи для планування ресурсів і виробництва, автоматизації та інтеграції багатьох бізнес-процесів.
Паралельно потребувала змін система дистрибуції. Це зумовило впровадження CRM-системи, яка дає змогу пришвидшити роботу з клієнтами, оптимізувати продажі, а також повністю відстежувати відстежити процес надання послуг і технічної підтримки.
Все розпочалось з впровадження Microsoft Dynamics NAV в представництві Ecosoft в Німеччині. Успішний перехід та результати німецького офісу дали змогу розпочати процес автоматизації в Україні.
Після інтеграції Microsoft Dynamics NAV перейшли до CRM-системи Microsoft Dynamics 365, яка продовжується й зараз, оскільки з кожним етапом розвитку компанії потребуються необхідні зміни та кастомізація продукту.
Компанія не зупиняється на досягнутому, а впевнено продовжує адаптувати внутрішні та зовнішні процеси для швидкого забезпечення продукцією своїх партнерів та клієнтів по всьому світу.
Весь шлях Ecosoft доступний за посиланням: https://www.smart-it.com/uk/customers/stories/ecosoft/