В результаті співпраці компаній PEPSICO та МЕТRО діти в Центрах соціальної реабілітації отримали доступ до чистої питної води. Така ініціатива була присвячена Всесвітньому Дню води, який відзначають 22 березня.
В період з 13 до 26 березня 2019 року компанії PEPSICO та МЕТRО провели акцію на газовані напої Pepsi® та Mirinda®. Частину виручених коштів спрямували на закупівлю та встановлення систем очищення води в двох Центрах соціально-психологічної реабілітації дітей.
Завдяки такому проекту 200 дітей, які проживають на території закладів, п’ють чисту та безпечну воду. Напої та їжа також готуються на очищеній воді.
Компанія Ecosoft подбала про технічну сторону, а саме про встановлення обладнання для очищення води.
Довідка про компанії:
METRO – провідна міжнародна компанія, яка спеціалізується на оптовій торгівлі в сфері продуктових продажів.
Компанія PepsiCo випускає широкий асортимент продуктів харчування та напоїв в понад 200 країнах світу. На українському ринку представлена «Сандора», «Вімм-Білль-Данн Україна», «Чудо», «Садочок» та інші.
Детальніше: http://pepsico.ua/media/press_releases/releases_1540.html