Made in Ukraine — спеціальний проект, присвячений українським компаніям і товарним брендам, — був опублікований в бізнес-секції англомовної газети Kyiv Post №21 (50) від 9 грудня 2016 року.
Випуск висвітлює новини та тенденції українського бізнесу для читачів газети — іноземців, які проживають в Україні, серед яких — керівники великих компаній і організацій, дипломати, високопоставлені чиновники.
Публікація випуску стала можливою завдяки підтримці компанії Ecosoft. Стаття про компанію також розміщена в газеті, на стор. 7 проекту Made in Ukraine.
«Кожен такий проект є частиною іміджу нашої країни в міжнародному співтоваристві, — переконаний CEO компанії Ecosoft Андрій Мітченко. — Звичайно, наш бізнес — кращий внесок в розвиток України в контексті міжнародної економіки. Водночас ми також намагаємося підтримати націлені на це ініціативи наших партнерів.
Нагадаємо, що продукція компанії експортується в 46 країн світу, серед яких — Канада, США, Чилі, а також більшість європейських держав. Завдання компанії на найближчі кілька років — стати лідером виробництва продуктів для очищення води в Європі.