Мій фільтр

Дилерська конференція 2017

3 березня 2017 року на території готельного комплексу «Адмірал» відбулася дилерська конференція Ecosoft. У ній взяли участь 39 найбільших партнерів компанії. На конференції були підведені підсумки 2016 року. Зокрема, було відзначено зростання частки ринку компанії Ecosoft у всіх сегментах побутового очищення води.

— Продажі тільки фільтрів зворотного осмосу Ecosoft виросли на 26%, — повідомив учасникам заходу виконавчий директор компанії Ecosoft Андрій Мітченко. — Фільтри-глечики продавалися на 37% краще, як порівняти з 2015 роком.

Пріоритети на 2017 рік — розвиток ринку В2С, а також впровадження нової бізнес-моделі: вендингові автомати з продажу питної води.

— Фільтр-глечик Dewberry — продукт premium-класу за доступною ціною, — представив учасникам нову лінійку Ecosoft керівник департаменту розвитку продуктів і технічної підтримки Ростислав Мудрик.   

Просування установки RObust, призначеної для очищення води перед приготуванням кави для ресторанів і кафе, було також озвучено як одне з найбільш перспективних напрямків бізнесу на 2017 рік.

— Ми розширили асортимент картриджів для систем зворотного осмосу за допомогою продуктів AquaCalcium (насичення води кальцієм) і AquaEnergy (природними мінералами), — поділився з учасниками конференції керівник напряму «Фільтри для води» компанії Ecosoft Сергій Волков.  

Ecosoft проводить конференцію для дилерів щороку, починаючи з 2009 року. Компанія — лідер роздрібної торгівлі комплексними системами очищення води в Україні. Нині вона обслуговує 770 ключових клієнтів по всій території України, і тільки за 2016 рік отримала понад 60 нових клієнтів в 35 країнах світу.

Telegram Viber